Vi syng jula inn

Siste søndag i advent var det fullsett sal då vi møttest for å synge jula inn. Mange trassa vind og regn, og kom for å høyre på songen som bidrog til å gi oss julestemning. 

Det var fleire som var med og ga oss mykje song og musikk.

Søndagskulekoret var dei første som slapp til. Etter kvart fekk vi også høyre ungdomskoret, Adonai, Asaf, Kristoffer Gidske, Familiekoret og Kathrin R. G., som var med og skapte god stemning.

 

Vi ynskjer alle ei god og fredfull jul.

 

Kjartan Skjong