«Derfor mister vi ikke motet. Og selv om vårt ytre menneske går til grunne, så fornyes vårt indre dag for dag.»
2.Kor 4,16
Søndag "Syng vi jula inn" på bedehuset kl 17. Der blir det allsong, appell ved Sven Nordstrand, song av barnegruppe, lystenning og juleevangeliet. Hjarteleg velkomen til store og små! Kom og bli med!