Bønnens time - Hjemme (Bønneemner kan sendes til forbonn valderoybedehus.no)
Denne timen er satt av til bønn - og det kan vi gjøre akkurat der vi er, hjemme.
Vi ber for hverandre, for øya vår, for kommunen vår, for landet vårt...
Vi har mye å be om disse dagene.
Har du noe spesielt du ønsker vi skal nevne så kan du sende en e-post til forbonn valderoybedehus.no eller du kan sende en melding til oss Facebook.
Du kan også ta kontakt med "formann Turid".
Vi ber for hverandre, for øya vår, for kommunen vår, for landet vårt...
Vi har mye å be om disse dagene.
Har du noe spesielt du ønsker vi skal nevne så kan du sende en e-post til forbonn valderoybedehus.no eller du kan sende en melding til oss Facebook.
Du kan også ta kontakt med "formann Turid".
-
søndag23aug
kl. 11:00 Søndagsmøte - Oppstart -
søndag6sep
kl. 11:00 Søndagsmøte/Søndagsskule -
søndag13sep
Konsert m/Elkana og Sveinung Hølmebakk