Åpents hus med kaffe, prat og bønnestund. Kom og gå som du vil.
Vi savner fellesskapet og det å møtes, og derfor åpner vi dørene slik at du kan komme inn og nyte en rolig stund i det fine, julepynta huset. Vi serverer kaffe og slår av en prat, om du ønsker det. Bønnestund fra 20.30. Du kan komme og gå som du vil.
Hjertelig velkommen.
Alle som kommer må være friske, vi noterer navn og telefonnummer og holder avstand. Maks antall deltakere er 50.
Hjertelig velkommen.
Alle som kommer må være friske, vi noterer navn og telefonnummer og holder avstand. Maks antall deltakere er 50.
-
søndag23aug
kl. 11:00 Søndagsmøte - Oppstart -
søndag6sep
kl. 11:00 Søndagsmøte/Søndagsskule -
søndag13sep
Konsert m/Elkana og Sveinung Hølmebakk