Bønn for kommunen
Denne onsdagen går vi sammen med "Bønn og drøm" for å be spesielt for kommunen vår.
"Vi ønsker å starte år 2020 med å løfte blikket vårt mot Gud.
Vi ønsker å be Guds velsignelse, beskyttelse og ledelse ned over Giske kommune og innbyggerne som bor her.
Margaret Norman leder oss i bønn for de ulike områdene og samfunnsinstitusjonene i kommunen."
Hjertelig velkommen!
"Vi ønsker å starte år 2020 med å løfte blikket vårt mot Gud.
Vi ønsker å be Guds velsignelse, beskyttelse og ledelse ned over Giske kommune og innbyggerne som bor her.
Margaret Norman leder oss i bønn for de ulike områdene og samfunnsinstitusjonene i kommunen."
Hjertelig velkommen!
-
søndag23aug
kl. 11:00 Søndagsmøte - Oppstart -
søndag6sep
kl. 11:00 Søndagsmøte/Søndagsskule -
søndag13sep
Konsert m/Elkana og Sveinung Hølmebakk